Enthousiast

Met positieve energie samen op weg

Er is nog nooit iets moois ontstaan en/of bereikt zonder enige vorm van enthousiasme. Deze positieve energie is de motor achter het succes en werkt aanstekelijk.

Als Hoflandschool zorgen we ervoor dat kinderen enthousiast worden om te (gaan) leren. We houden ze enthousiast doordat we het net even anders doen. Denk bijvoorbeeld aan bewegend leren waarbij onze leerlingen op een bijzondere manier de tafels leren, of leren spellen.

Als we ergens bewust voor kiezen dan gaan we er ook voor. Met minder nemen we geen genoegen. We weten ook dat het in het onderwijs niet altijd even gemakkelijk is. Maar als het moeilijk wordt gaan we niet bij de pakken neer zitten maar zoeken we met elkaar naar oplossingen.